Åbningstider og lukkedage

Torsdag:6:30 – 16.30
Fredag:6:30 – 16:15

Lukkedage og sampasning

Nogle enkelte dage om året, har børnehaven helt lukket. Det drejer sig mest om helligdage, men også om nogle enkelte kommunale lukkedag. Se hvilke herunder.

• Nytårsdag (1. januar)
  • Skærtorsdag, Langfredag og 2. påskedag.
  • Kristi Himmelfartsdag
  • 2. pinsedag.
  • Grundlovsdag, efter klokken 12.00 (5. juni)
  • Juleaftensdag, 1. juledag og 2. juledag. (24., 25. og 26. december)

Hvis børnehaven holder lukket andre dage, vil du altid blive tilbudt at få dit barn passet i en anden institution.

Når der er planlagt sammenpasning vil forældre blive spurgt i god tid via Aula. Hvis minimum 55 % af børnene ikke har brug for pasning på dagen, kan børnehaven holde lukket. Har dit barn brug for pasning den konkrete dag, bliver du tilbudt alternativ pasning i en anden nærliggende institution, og så vidt muligt med personale fra børnehaven.

 De dage hvor vi forventer at have sammenpasning i dagtilbudet, ses herunder:

• Dagen efter Kristi Himmelfartsdag (1 dag)
  • 1-3 uger i sommerferien (5-15 dage)
  • Dagene mellem jul og nytår (op til 5 dage)

Som udgangspunkt gøres der brug af sammenpasning således, at dagtilbuddets personalemæssige ressourcer bruges i forhold til børnefremmøde og opgaver.

Ved sampasning er der som udgangspunkt personale fra de institutioner der deltager, med en personale. Det personale, der er på arbejde i ferieugen, samarbejder om og har et fælles ansvar for alle børn.