Praktik/studerende

I børnehavne har vi ofte folk i forskellige former for praktik. Det kan være fra jobcenteret, sprogskolen, en folkeskole eller fra Pædagoguddannelsen på UCN.
Alt efter hvilken form for praktik man er i, vil der være forskellige rammer for det.

Hvis du gerne vil i praktik i børnehaven kan du kontakte børnehaven via telefon.

Som forældre vil man altid blive orienteret via AULA, hvis der kommer nye voksne, som skal være sammen med jeres børn i en kortere eller længere periode.

Studerende fra Pædagoguddannelsen

Hvis du skal i praktik hos os som del af pædagoguddannelsen, så ring endelig til os og lav en aftale omkring om dit besøg. Ønsker du at se vores praktikbeskrivelses kan du få den tilsendt ved henvendelse til Børnehaven Doravej tlf. 99824256 eller til bo.gjeruldsen@aalborg.dk